Πρόκειται για το πάρτυ της Κιμ Καρντάσιαν της οποίας την ιδιότητα αγνοώ πλήρως…
Αποκαλυπτικό και πολύ διαφορετικό από όλα τα υπόλοιπα είναι το ρεπορτάζ του pagesix.com για τα όσα συνέβησαν στο πάρτι που έδωσαν η Κιμ Καρντάσιαν και ο Κάνιε Γουέστ για το γάμο τους. Οπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα το πάρτι του ζευγαριού δόθηκε στο ψηλότερο σημείου του κάστρου του Belvedere στη Φλωρεντία με σκοπό να μην μπορεί να πλησιάσει κανένας φωτογράφος ή ο οποιοσδήποτε άλλος ανεπιθύμητος επισκέπτης. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πρώτο πράγμα που έβλεπαν οι προσκεκλημένοι με το που προσέρχονταν στο χώρο να είναι οι τεράστιοι γερανοί που μετέφεραν τα πράγματα στα χώρο της δεξίωσης.
Σύμφωνα με την iefimerida.gr, τα τραπέζια στα οποία κάθονταν οι καλεσμένοι ήταν μαρμάρινα και αντί για τα γνωστά καρτελάκια που γράφουν ποιος κάθεται που στο γάμο της Κιμ και του Κάνιε τα ονόματα των καλεσμένων ήταν σκαλισμένα πάνω στα μαρμάρινα τραπέζια. Τα περισσότερα ήταν γραμμένα λάθος αλλά αυτό μικρή σημασία έχει. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως σημειώνει το pagesix.com, οι μόνοι που κάθονταν στις θέσεις στις οποίες είχε προγραμματιστεί από την αρχή να κάτσουν ήταν οι νεόνυμφοι!
Παράδοξο τρίτο: Καρντάσιαν και Γουέστ τέσσερις ημέρες πριν το γάμο ανέθεσαν σε Ιταλούς γλύπτες να κατασκευάσουν 30 γυμνά αγάλματα από μαύρο μάρμαρο σε ανθρώπινο μέγεθος. Για να μπορέσουν να τα έχουν έτοιμα στην ώρα τους οι τεχνίτες, δούλευαν νύχτα μέρα. Το αποτέλεσμα, όμως, ήταν μια καταστροφή. Δέκα από αυτά διαλύθηκαν, δέκα ακόμη καταστράφηκαν κατά τη μεταφορά στο χώρο της δεξίωσης, ενώ στα 10 υπόλοιπα έλειπαν τα κεφάλια τους. Τα 10 τελευταία, τα ακέφαλα δηλαδή, τοποθετήθηκαν γύρω από το τραπέζι.
Παράδοξο τέταρτο: Δυο ώρες πριν το γάμο μια επίσκεψη του Κάνιε Γουέστ στο χώρο της δεξίωσης έφερε τα πάνω κάτω. Ο τραγουδιστής διέταξε να φύγουν από το χώρο τα ακέφαλα αγάλματα, να μετακινηθούν τα 80 φώτα που είχαν τοποθετηθεί στην πίστα, λέγοντας ότι οι μόνοι που πρέπει να φωτίζονται είναι οι νεόνυμφοι και όχι οι υπόλοιποι. Ο Γουέστ, όμως, δεν σταμάτησε, όμως, εκεί. Επέστρεψε μια ώρα πριν το γάμο και επειδή δεν του άρεσε το λευκό μπαρ που είχε τοποθετηθεί μπροστά από την κατασκευή που έκρυβε τις τουαλέτες πήρε ένα πριόνι και άρχισε να το... κόβει μόνος του! Ηταν τόσο έξω φρενών που φώναζε σε όποιον έβρισκε μπροστά του, τονίζοντας ότι το μπαρ αυτό έμοιαζε με μπαρ από το Τέξας. Μόλις το έκοψε είπε: Αυτό είναι τέχνη.
Επίσης, στον Κάνιε Γουέστ δεν άρεσε καθόλου μα καθόλου, το πανάκριβο σύστημα ήχου που είχε τοποθετηθεί στο χώρο και το οποίο περιγράφεται από έναν παραγωγό ως το καλύτερο σύστημα ήχου που υπάρχει στην Ευρώπη. Ο τραγουδιστής δεν είχε κάποια ένσταση επί τεχνικών θεμάτων. Δεν του άρεσε απλά ότι τα ηχεία ήταν μεγάλα και εμφανή. «Οι Ιταλοί δεν καταλαβαίνουν το μίνιμαλ στιλ μου», έλεγε. Ετσι, οι εργάτες το απεγκατέστησαν και η μουσική κατά τη διάρκεια της δεξίωσης έπαιζε από ένα... iPod.
Τα περίεργα της διακόσμησης
Το πιάνο που υπήρχε στο χώρο της δεξίωσης δεν ήταν ένα απλό ξύλινο πιάνο. Ηταν κατασκευασμένο από μάρμαρο. Ναι πολύ καλά διαβάζετε, από μάρμαρο. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν υπάρχουν, αλλά λέγεται ότι ήταν από μάρμαρο.
Το πλέον παράδοξο της διακόσμησης του χώρου της δεξίωσης και αυτό που τελικά έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν οι τουαλέτες.
Οι τουαλέτες βρίσκονταν μέσα σε ένα γιγαντιαίο χρυσό κουτί σε σχήμα πύργου, ύψους 15 μέτρων. Βρισκόταν ακριβώς δίπλα στα τραπέζια και μπροστά του είχε το μπαρ που όπως προαναφέρθηκε διέλυσε ο Κάνιε Γουέστ μια ώρα πριν το γάμο. Οι Ιταλοί, σημειώνει το pagesix.com έλεγαν χαρακτηριστικά ότι «στην δεξίωση ένα πράγμα έκλεψε τις εντυπώσεις. Η τουαλέτα».