Διαγωνισμός με νικητή τον πιο…ευγενικό επιβάτη λεωφορείου!!

Έναν πολύ πρωτότυπο τρόπο σκέφτηκαν οι Αρχές του Πεκίνου, προκειμένου να βελτιώσουν την συμπεριφορά των επιβατών λεωφορείων, η οποία το τελευταίο διάστημα είχε γίνει ανεξέλεγκτη και είχε καταντήσει ανυπόφορη.

Βρισιές, σπρώξιμο και άσεμνες χειρονομίες είναι λίγα απο τα όσα διαδραματίζονται καθημερινά στα μέσα μαζικής μεταφοράς και ειδικότερα στα λεωφορεία. Με την «πίεση» της διεθνούς συνόδου του APEC, η πόλη έπρεπε να δείξει καλύτερο πρόσωπο και έτσι οι αρχές σκέφτηκαν να δώσουν ένα κίνητρο στους πολίτες, προκειμένου να χαλαρώσουν λιγάκι και να καλυτερεύσουν την συμπεριφορά τους.

Ένα διαγωνισμό, ο οποίος θα αναδείξει τους 100 καλύτερους και ευγενικότερους επιβάτες λεωφορείων. Το έπαθλο είναι πολύ ταπεινό (μία κάρτα διαδρομών αξίας μόλις 10 ευρώ) αλλά οι νικητές θα λάβουν μαζί και μία τιμητική πλακέτα.

Η συμμετοχή γίνεται είτε με αίτηση που συμπληρώνουν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες, στην οποία παρουσιάζουν τα ανδραγαθήματά τους ως επιβάτες, είτε με επιλογή που κάνουν οι 8.000 «κριτές» που κυκλοφορούν στα μέσα συγκοινωνιών με κίτρινα γιλέκα.

Οι κριτές προέρχονται στην πλειονότητά τους από την πιο αυστηρή ομάδα αξιολόγησης συμπεριφοράς σε λεωφορεία και μετρό: Τους συνταξιούχους.

Tags: